kväll

Nu sover småttingarna och snart kommer föräldrarna hem. Idag var faktiskt första gången jag tyckte det var kallt här. Men de slutade tillslut att regna och jag tog mig till Anne franks museeum. Det blev en del köande och jag kände mig som ett offer som gick själv. Men så är de ju i början tills man börjar bygga upp sitt liv. Har kommit i kontakt med en del au pairer runt om i amsterdam via en facebook grupp, lyckades hitta några svenskar haha. så nu har jag massa fika på g med massa olika au pairer från olika länder under veckan och nästa ser det ut som. Plötsligt känns det lite lättare, som att man inte är helt ensam.  Saknar min Wilma på natten, det är så kallt om fötterna när hon inte sover där. Nu börjar jag bli nervös för språkkursen imorgon, jag måste hitta dit själv och den är tre timmar lång..vad gör man i tre timmar liksom? ovanligt lång lektion.



Ingången till Familjen Franks gömställe där de gömde sig i två år utan gå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0