29.05.11 - totally insane

Min helg har varit helt crazy, jag vet inte var jag ska börja. Och igår var jag så jävla bakis så ni anar inte, men man kan ju inte tacka nej när det är 10 shots för 1 euro haha...I fredags gick vi imellan några barer på leidseplein och drack, till skillnad från i sverige så får man aldrig höra att man är för full eller någon annan jävla anledning till att man inte kommer in, leg är de inte ens på tal om. Det är paradiset här. och billigt som fan. och inget inträde på de flesta klubbarna. sen fortsatte vi till rembrandtplein där de flesta klubbarna ligger och det var så jävla kul, det var sånt drag. Jag vet inte ens hur jag kom hem. Idag ska jag göra mina läxor, städa och jogga. Spar söndagarna för det...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååå vad kul det låter! Jävligt avis ska du veta!

Tänker på dig vännen! <3

2011-05-30 @ 13:14:05
Postat av: Emma

hahaha ja nu minns jag det var därför vi blev så kalas hahaha

2011-06-01 @ 14:01:58
URL: http://emmaoamsterdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0