23.05.11

Jag hade en super dag idag, incase you are wondering, i know you do! Solen sken och det var sommar väder, spenderade dagen med en svensk au pair vid namn emma. Vi lunchade på en riktigt mysig lunch terass mitt i stan, kollade red light(de finns även ett blue light som består av transor..) det var verkligen en märklig syn att se tjejer stå och gnida sig mot fönstrerna i minimala binkinis gammal som ung, fet som smal. hur som helst så rör det sig väldigt mycket turister i de kvarteren och de är verkligen inget speciellt för holländarna. Sen på eftermiddagen tog vi en sightseeing genom amsterdams kanaler, kan säga såhär, det finns väldigt mycket japaner i turistattraktionerna, gud vad jag hatar dem, de går i stora grupper med kameror på magen och ser dumma ut. hur som helst imorgon är min språkkurs så nu ska jag nog tvinga mig själv i säng fast jag inte är det minst trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0