19.05.11

inget speciellt att skriva egentligen idag. helt vanlig dag. har pluggat mina läxor från språkkursen. joggat lite osv. Imorgon är de fredag!!! då ska jag ta några stänkare med andra au pairer. lite som en afterwork kanske..inga speciella planer för resten av helgen än. nästa vecka har jag massor att göra, många au pairer verkar åka bort till andra städer över helgen, flera av dem jag träffat ska åka till olika städer vilket säkert är smidigt och bra när amsterdam ligger så mycket närmare allt än stockholm. jag längtar efter en ny telefon, men allt pappersarbete hos myndigheterna här går inte precis fort. imorgon ska jag upp tidigt så det är sovdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0