17.05.11 - Ik spreek nederlandse

har precis varit inne i stan på min språkkurs. TRE TIMMAR lång. Men det var kul, jag träffade en annan au pair där, vilket var väldigt lustigt, för vi hade bestämt via en aupair grupp att vi skulle träffas i veckan men så stötte vi på varandra där. Det hade vi ingen aning om att vi skulle, hon kommer ifrån Australien och ibland har hon så mycket dialekt att man måste tänka efter vad hon egentligen sa haha. Träffade också en annan au pair imorse på barnens skola från Chicago, och jag som trodde jag var heeelt ensam här haha. om ett tag ska jag hämta barnen från fritids och då blir det bad dags, Idag kommer Lucy (mamman) hem lite tidigare från jobbet. Igår jobbade båda sent. Om jag hinner ska jag försöka springa lite i parken. ciao.

Kommentarer
Postat av: HIHIHI YEAH LOVE

GREAT LOVE!

2011-05-17 @ 16:19:37
URL: http://www.kolarskan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0