09.06.11

vädret har blivit lite bättre idag, lutar mot en dag på stan men Karlee. I miss u guys där hemma, igår var jag och tittade på en iphone men såklart hade jag glömt mitt pass så jag kunde inte skaffa ett abonnemang. Idag ska jag försöka igen, den är jävligt dyr men det är en bra investering, spar mig massor av pengar när jag ska hålla kontakt med er där hemma! Nu vågar jag inte ens tänka på vad de kostar..Imorgon fyller den lilla tjejen sex år, jag har redan köpt en present, hon gillar allt som är rosa, hello kitty och glitter. tjejiga saker helt enkelt. Vi ska ut och äta allihopa då och jag hoppas att det är ett fancy place...! Igår kunde jag läsa en hel bok for barnen på holländska..dock var det bara två ord på varje sida men ändå haha. Jag gör framsteg! Jag hatar hemläxorna vi får på språkkursen, och alla är så nördiga (utom jag och Karlee) speciellt kineserna, de pluggar typ 8 timmar om dagen och ändå hör man ingen skillnad när vi har språkövningar..åhh jag orkar inte med de där kineserna, die mother fucker die.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0