03.06.11

Sorry guys, been busy..Vädret är typ tropiskt, det går bara inte att sitta hemma när det är så bra. Man sitter i parken, folk grillar, njuter av solen på stan osv. Imorgon ska vi ett helt gäng till stranden, vet inte var. Men man måste tydligen ta tåget. Spenderade dagen men en hel del andra au pairer på stan och jag solade lite också..åh jag glömde nästan, Karlee sov över här inatt, kul med lite sällskap när man har ett helt stort gammalt hus för sig själv. Vi hade picknick i parken igår med några andra tjejer och sen gick vi ut, drack riktigt mumsiga drinkar på leidseplein. var en hel del alkohol i dem så vi cyklade inte riktigt rakt hem...jag måste berätta för er också att jag köpt min första långklänning, det är en jätte söt strandklänning som jag ska inviga imorgon! Jag är så glad att jag hittat en långklänning som inte är för lååång på mig! Folk är så avslappnade här, festar hela tiden och umgås. Jag ser sååå fram emot den här sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0