var tog våren vägen?

jag förstår ingenting, nu är det snöstorm helt plötsligt, wtf? var tog min vår vägen?


hur som helst, igår var det väldigt kul, efter att vi alla tre, ida, jag och emma klarat teoriprovet så åkte vi till stan och emma hängde med mig hem, vi käkade gott och drack vin. sen kom sarah och vi gick ut. vi slutade på wok house som jag hört var bra och det var det också. det var billig dricka och mysigt. dessutom träffade jag på en gammal kompis till mig som jag inte träffat på evigheter! Gud vaad jag hade saknat honom och våra idiotiska samtal som ingen förstår sig på. sen slutade det med att emma försvann med mr "texas" och sarah och jag fyllekäkade.

nu ska jag snart göra mig i ordning och åka till jobbet för ett efterlängtat kvällspass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0