nedräkning teoriprov: 4 dagar praktiskt prov: 8 veckor

På Idas begäran har jag övervägt att skriva ett inlägg. yeeey. Det har blivit lite dåligt med uppdatering, men när man lever med alkisar till vänner blir livet så mycket mer intensivt;) haha.

hur som helst, på lördag är det teoriprov till gesällen som jag håller på och skiter på mig av;D nej de gör jag inte, jag har faktiskt lyckats behålla nerverna i schack ganska bra tycker jag. Jag tror att jag är ganska säker på att jag kan de som kommer på provet, men sen kan man ju aldrig veta vad de är för frågor heller. det kan bli en överraskning. Ibland ångrar jag att jag anmälde mig till provet men jag antar att det är så det ska kännas. Det känns som att jag inte riktigt kan njuta av min student som alla andra men jag får se de som att jag kan vara jävligt stolt över mig själv att jag faktiskt gjorde det här sen. det som är väldigt väldigt jobbigt är när modeller börjar hoppa av nu så nära inpå, och att de inte förstår hur viktigt det här är för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0