jag förstår mig inte på teknik

Jag har köpt en fotoskrivare som tydligen ska vara jätte bra och som kostade mig en del och jag fick utstå hemsk service dessutom utan hjälp i denna tekniska djungel. det tog mig ungefär en halv timme innan jag fick hjälp men det hjälpte inte mycket eftersom säljaren var helt inkompetent själv. smått irriterade köpte jag skrivaren i alla fall, trots att deras färgpatroner var slut för tillfället. jag fick också rekomendation att köpa fotopapper som jag köpte som inte ens går in i min skrivare. Så nu testade jag och skriva ut en bild, men det var allt som gick att skriva ut med den medföljande patronen...hur mycket jävla skit ska man behöva köpa för att en pryl ska funka som den ska? jag vill bara skriva ut lite fucking bilder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0