jag borde nog ha planerat helgen lite bättre, även fast jag gillar när det bara dyker upp galna ideér.

mina kära vänner.

jobbet var fruktansvärt. vi ska inte ens tala om det. och så kom jag hem och hade klart och tydligt imorse talat om för min syster att jag var tvungen att tvätta lite hemma och använda tvättställningen, och lik förbannat hade hon tvättat ändå så jag springer lagom irriterad till föreningens tvättstuga och den enda tiden som finns är 19-22 ikväll, en lördag kväll jippi, eller en söndag morgon kl 7-10. Sen frågar Ida om vi ska dra ut, och då har jag stoppat in i alla maskiner redan..så nu måste jag springa hela kvällen fram och tillbaka till tvättstugan och hänga upp grejer imellanåt.

igår btw tjänade jag 600kr på salongen:) imorgon ska jag shoppa lite, eventuellt träna om jag känner för det. Men framför allt så ska jag ha en sovmorgon! åh gud i himlens rövar vad jag har längtat!



På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0