för er som saknat mina filosofiska inlägg

jag tänkte skriva lite om mina tankar ikväll. det är en jädrans massa i mitt huvud nu. Ibland känner jag att jag vill rymma från denna gråa och stenåldriga stad. Det känns som att livet kunde vara så mycket mer än i denna lilla stad i världen så ofta tänker jag "fan nu sticker jag till Kina och bor där ett tag!" eller något liknande. jag pallar inte bry mig om vad folk tycker om mig. jag har stora drömmar, så är det. jag har alltid varit en riktig dagdrömmare.



det är mitt liv och jag tänker leva det. så säger jag till mig själv ständigt. ändå är man fast i skola och jobb och jobb och skola. att drömma har ett pris. men utan mitt jobb skulle jag inte våga drömma så stora saker och ting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0