det börjar bli mörkt...

På tisdagar har vi lektioner i smink. idag skulle vi lära oss sotningar. min lärare har sötat det högra ögat och emma det vänstra. det är kul att se sig själv i färger som man annars aldrig skulle våga ta på sig eftersom man är så extremt dålig på att sminka sig själv hehe.

annars är jag deppig över att alexandra är sjuk och därför blir det ingen hårvård för mig idag. Jag skulle klippt och tonat. Det är inte ofta nuförtiden man får egen hårvård eftersom man gör det mer och mer bara på andra hela tiden. Så den tiden som finns är man alltid tacksam över.

Annars har jag bara lite dö tid hemma nu tills jag ska iväg och bränna feeeett med sandra. En powernap vore gött.






Kommentarer
Postat av: J'



Väldigt vacker, svart hår på det så är det rock-on! ;]

2009-09-30 @ 11:08:51
Postat av: bodil

Jag förstår inte varför du envisas med att sminka dig i ljusa färger, när du blir en bombnedslag i mörka toner! Hur funkar färgerna vi köpte till dig?

2009-10-01 @ 12:40:58
URL: http://bodil.blogg.se/
Postat av: linn

därför att jag kan inte sminka mig i mörkt utan att det ser ut som att jag fått en blåtira:D



allt smink funkar bra, de känns bättre. :)

2009-10-01 @ 23:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0