veckans bajs och bra

  • bajs:
  • feta människor, som gör att vi får jobba ihjäl oss under big mac kampanjen för att de ska bli ännu fetare och gotta sig i sina bilar.
  • dagisbarn. varje dag påväg till skolan är dem där och förpestar min morgon ännu mer. snorar, hostar, skriker och frågar vad man heter. fuck you all.
  • jag trampade i hundskit..
  • jag får aldrig sova på morgonen eftersom de gräver ett avlopps system utanför våran balkong med grävskopor och andra dumma maskiner som också låter och blinkar in genom persiennerna. vilket idiot uppfann de maskinerna?

 

  • braaa:
  • Emma blev rödhårig och cool.
  • min hund och jag gör allt tillsammans, äter, sover och tvättar varandra. vad är mer terapi än det när man är stressad? *ahhh*
  • en vecka kvar till lön..fast det kanske borde stå på bajs..?
  • en vecka kvar till höstlov med fest och vänner :)
  • allt är så vackert ute, att gå och kunna sparka omkring löv och plocka kastanjer är som att vara 8 år igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0