sova jobba äta dö

ja det är segt med uppdatering här. det beror på att desto mer upptagen jag är desto latare blir jag med att skriva. det är lördag kväll och jag känner mig oinspirerad till att hitta på något. det är nu man vill ha en pojkvän att dega med. lata kvällar efter jobbet, yeah. jag fasar inför morgondagens arbetspass och måndagens tidiga projekt då jag ska börja 07:30 på Wella och hjälpa till med en visning som assistent. gud, ge mig en sovmorgon någon gång så är jag dig evigt tacksam. Jag har alltid den där känslan med mig av att aldrig vara ledig, det är en väldigt mörk och glädjedödande känsla. Men vad skulle jag göra utan mina älskade ynka pengar som bankomaten spottar ut varje månad? att vara eller att icke vara fattig, det är frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0