mitt hår är en lång historia

om några timmar ska jag bege mig mot jobbet för ett kvällspass. känner mig förjävligt i håret. Har en härlig utväxt på 4-5 centimeter, glanslöst och gamla spretiga toppar som bara blir ännu spretiga för att de aldrig får klippas. jag hade bokat in en tid på min praktikplats men den blev inställd eftersom hon blev sjuk. och nu kommer jag aldrig få göra något. det känns så trist och ledsamt att hjälpa dem att färga håret och göra massor av tjänster men att inte få göra någonting själv. visst jag förstår att man inte kan ha egen hårvård hela tiden, men jag minns inte ens när jag klippte mig sist. så har jag känt de senaste gångerna på praktiken när de går runt med sina nyfärgade hår och nyklippta och själv står man med ett skatbo på huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0