what a way to make a living

Jag hade en ganska bra måndag, de brukar ingen ha, knappt jag, det enda som är roligt på måndagar är praktiken. I höst kommer det vara på fredagar istället, jag kommer sakna att ha en mjukstart på måndagar med mina "extra mammor". Idag klippte jag bästis och sarah, både två på 2&½ timme, en klar förbättring, ibland när jag inte har bråttom kan jag stå så länge med en person och det är ju alldeles för lång tid.

Nu börjar det bli fullbokat på tider tills skolavslutningen, så om ni vill klippa eller färga er, säg til innan nån annan gör det ;) I sommar och höst ska jag även jobba med hårförlängnigar så om ni är intresserade av det så säg bara till!
Tänk att det snart är sommarlov :)

blä, imorgon jobbar jag, så jag ska försöka sova snart, men jag kan ju aldrig sova på kvällarna, det är då jag är som piggast.

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack gumman blev skit bra verkligen :D<33

2009-05-11 @ 22:23:03
URL: http://yll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0