shingeling

tudilooo.
Jag såg nyss på semifinalen av eurovision song contest, min favorit var helt klart Island, en riktig ballad och jätte fin scen bakgrund, plus att tjejen såg bra ut, hon var inte för mycket eller för lite av allt.

Jag måste bara säga att jeans leggings är det skönaste som nånsin uppfunnits, de sitter dessutom väldigt snyggt! Gissa vem som ska inhandla det när lönen kommer. Förut tyckte jag att hela idén kändes väldigt konstig men nu har jag helt ändrat mig efter att haft på mig ett par idag. De är bekvämt, och inte som med jeans, som är så jobbiga när de är nytvättade speciellt, de är dyra, och en del hemskt obekväma i magen eller höfterna.

Jag blev lite små sur på jobbet idag, fick inte hjälp vid sista rushen innan jag slutade, de är ganska jobbigt att ha hela ansvaret för köket själv, det blir mycket att göra när man är ensam. Fast det är ju bättre än på helgerna då det är fullständigt kaos och man bara mass producerar hamburgare utan stopp.


imorgon har jag en del att göra, så nu ska jag krypa ner i sängen.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0