norges nationaldag

så var helgen slut och slut på det roliga..Det känns tungt att titta i kalendern, när nästa hela vecka består av jobb mestadels, plus att nu ska alla klippas och färgas inför sommaren (fast de känns inte tråkigt men bara stressigt att hinna med alla). det finns ingen tid för träning :(

har precis ätit grillade kycklingklubbor,hemmagjord potatissallad och tzatsiki, gött! Var jätte hungirg efter jobbet så det satt fint. Gjorde sällskap med victor, alltid trevligt eftersom bussen tar sån tid. Vi pratade om hans resa till slovenien (om ni kommer ihåg) och även en del jobb, sen fortsatte det med allt möjligt^^ Victor är en sån kille som man kan prata med det mesta om, han är väldigt social och rolig :P det är alltid kul med killar som har mer att säga än "okej", "bra"  "lugnt" ni vet :P Då dör ju hela konversationen!

imorse såg jag på tv4 nyhetsmorgon när jag käka frukost med mamsen, och då pratade de om norge eftersom de vann igår. och jag höll på dö när en norsk kärring läste upp en dikt som handlade om ett "sexuellt möte" mellan norge och sverige och hur de "smekte varandra...gahh xd

Nu ska jag läsa tidningen och dö i min säng. see you guys later <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0