get out of my dreams get in to my car

nu sitter jag här i det fina vädret, men jag känner mig så degig efter jobbet så jag har ingen lust att lägga mig och sola och svettas. igår fyllde Idas pojkvän Martin år, så det var middag och lite fest hemma hos honom med partytält. Det serverades tacos, sen till efterrätt hembakta cupcakes med jordgubbar doppade i choklad åvanpå, jätte gott :) I början var jag lite seg, trött och lite besviken för att emma inte kunde komma, men sen blev jag lite på partyhumör och pratade med en del, men det var mest par där och jag var typ den enda singeln? förutom jesper. Senare mot kvällen blev det kubb, tjejerna mot killarna och vi vann, jag träffade den sista kubbpinnen eller vad det heter :P såklart vägrade killarna erkänna det ;) Så det slutade bra i alla fall :P

Här på bilderna är gårdagens party frisyr och look. Jag fixade mig i skolan, tillsammans med Ida, så det var lite halvstressigt, trodde inte det skulle bli såhär bra. Samtidigt fick vi hålla på och göra en läggning på en polsk kärring som var jätte otrevlig och ful som stryk. Det stod att hon och hennes vännina bara skulle ha färg i utväxten men sen blev det färg i hela håret och slingor och läggning, vilket var jätte irriterade, för de tar ju mycket mer tid än man räknat med,  det är samma sak när folk säger "men jag ska ju bara klippa topparna, de går väl jätte fort?". Nej det gör det inte, man måste ändå gå igenom hela håret, de spelar ingen roll hur mycket hår man klipper de tar lika lång tid.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0