i just want your extra time baby

nu är de som vanligt igen, brorsan är tillbaka från danmark, och tvnstår på en ljudnivå som man skulle kunna bli döv av, av ljudet av en fotbollsmatch. härligt.

jag gick till salongen ändå fast jag var febrig imorse. jag kunde ändå inte sova. Jag var täppt och wilma låg och drömde och sparkade på mig. Jag klippte och slingade syrrans kompis maddeleine. Hon ville bli blond så jag gjorde ljusa slingor, tjocka och många.

Jag bokade även in en tid hos alexandra (den andra praktikanten) på min salong för hårförlängning, jag ska göra på henne sen ska hon göra på mig, jag måste testa känner jag. jag har haft löshår förut, inflätade men det var ingen bra metod. Därför vill jag se hur det är med keratinvax.

Nu har jag tagit ett fotbad och vårdat mina fötter, verkligen rengjort och skrubbat och målat naglarna. SKÖNT. nu ska jag äta. see you







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0