in the search for a dream

lite nya sådär halv bra bilder på mig, men jag var nöjd med håret iaf, hehe. Kollade i emmas kamera på bilder från hennes kräftskiva i somras, och då hade jag ganska ljust hår, ljusfärgade ju håret förra våren och sen åkte jag ju till turkiet och blev solblekt, och på något sätt så saknar jag den hårfärgen jag hade då, fast jag var så trött på den i höstas så blev mörk igen, för de känns mer som mig. Förr höll jag alltid på och ändrade mig från choklad brun till maghognyröd sen guldbrun, sen ljusbrun, osv. Men det är verkligen inte bra för håret. tänk på det hörni!
nu vill jag prata med en viss person, jag vet inte varför, den här personen bryr ju sig inte om mig, men på något sätt så bryr jag mig? jag är för snäll ibland när jag borde säga ifrån. Nu har min vovve lagt sig här i sängen och jag ska lägga mig brevid och gosa, BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0