afrika är stort och mörkt

jag skulle precis hoppa i duschen men så blev den upptagen. men det gör ju iofs inget för jag vet ändå inte ännu vad jag ska göra ikväll, men man vet ju inte om de dyker upp något^^ Dvs om jag inte känner mig lika trött som nu, en dusch piggar säkert upp. Vi dansade afrikansk dans i skolan idag, jag kände mig som lejonkungen på savannen, det var roligare än vad jag hade förväntat mig och dessutom så fick jag veta att jag får VG i slutbetyg i idrott, efter dagens fantastiska dans, de var de som övertygade hehe. Ida och jag brakeade loss!

sen fick vi sluta tidigare, vi var bara fyra stycken på frisörlektionen, tråkigt, alla kan ju inte vara sjuka liksom. men men, alla behöver nog sommarlov nu.

Jag har btw räknat ut att det är femton veckor kvar tills jag fyller 18, mer än ett helt jävla sommarlov kvar...jag står inte ut längre, jag vill gå på en skiva nästa vecka men de får jag ju inte, jag vill gå på massa skivor som jag inte får!

Kommentarer
Postat av: e

falskleg?

2009-05-20 @ 11:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0