gud i himmelens alla parader

jag är så glad!!! Jag fick min lönespec idag, och jag får mer än hade hade förväntat mig och en bonus! iofs kommer inte lönen förräns på måndag men ändå! hihi! det är alltid trevligt med sånna här överraskningar.

för övrigt så har jag jobbat idag, och det gick galant, inga sura miner eller större problem, och vi var precis lagom mycket folk som jobbade, till skillnad från i tisdags.

jag tänkte gå på något träningspass ikväll men så kom jag på att dem har ju stängt för att det är röd dag, jag hade verkligen behövt ett pass så stel som jag känner mig nu, så det blir en prommenad istället med syrran och wilma. Nånting måste jag göra om jag ska orka jobba imorgon i alla fall, det är helt klart.

Nu är det bara två veckor kvar i skolan, det går så jäkla snabbt, längtar verkligen efter sommarlovet och att fylla år och kunna gå ut. och sen börjar jag mitt sista år i gymnasiet, skönt med ändå sorgligt att sluta och gå ut sen, och jag känner mig så stolt över mig själv för att jag ska äntligen snart ska bli en färdig utbildad frisör!

nu måste jag käka! byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0