söndag 10:e maj

Idag var jag med familjen och kollade på ett hus i nacka, med tio rum och kök. plus jacuzzi, bastu, fyra badrum och stor tomt. Låter som värsta drömmen, men så kom vi dit, och halva delen av huset var ett ruckel, gamla golv, mögliga lister och sprickor. Och så låg det precis vid motorvägen. rena besvikelsen.

Sen träffade jag berit i stan, och kollade på balklänningar, bara för att vi fick lust, för ingen av oss ska ju på nån, fast jag vill gå på oscars studentbal men de går inte. Skit tråkigt. Syrran ska ju på en, hon slutar ju nian, men de är ju typ ingen riktigt bal som på oscars skola, med långklänning, balfrisyr, limmosine och middag på tyresö slott. En sån bal vill jag gå på!

hur som helst så köpte jag ett linne, blommigt (jag älskar blommigt ), jag tycker det är jätte fint, men jag vet inte vad jag ska ha det till? Typ en jeans kjol? Jag köper alltid kläder som inte passar med några andra kläder jag har, så jag måste köpa ännu mer kläder som passar med de kläderna :p



 blommig linne från MQ 399kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0