high five

hej. nu tänkte jag tvinga mig själv att skriva ett inlägg. Jag kom hem för ca en timme sen, slutade halv nio. Tog hem en cheeseburgare åt wilma, och gissa om hon blev glad, de tog tre sekunder sen fanns den inte mer.


Det var ingen skola idag, så jag försökte ta lite sovmorgon men man blir ju såklart alltid väckt när man bor i en trång liten lägenhet. Så var uppe vid nio tiden, käka frulle och fick plötsligt lust till att städa mitt rum, (åh gud i himlens brödrost :O ) sen kollade jag på en film med brorsan på canal+ som handlade om ping pong, det var nog den sjukaste filmen på länge asså, handlade om en riktig loser med ölkagge och som var skithårig, som var elev hos ping pong mästaren mr wong, i china town,  och han är den sämsta ping pong världen sett men allt slutar med att han blir ping pong mästare och blir tillsammans med en skitsnygg tjej, och så exploderar ett hus och ja, ni fattar säkert inte vad jag försöker beskriva haha. Den var rolig iaf, det var det jag försökte komma till :P

Imorgon ska jag leka med Emma och ida, på kvällen, Det var längesen alla vi tre gjorde nått, så de ska bli super kuuuul, wiiie ;D

Have a nice weekend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0