totally insane

har fått lite klagomål om att jag skriver för sällan, vilket är sant. men ibland har man bara inte lust att skriva och ibland är de jätte kul att skriva. Det går upp och ner. Det känns inte som att de finns så mycket tid över heller tyvärr till att blogga.


Det blev iaf en lugn valborg igår, var hemma hos berit med sandra. Vi snackade massor och bara degade, jag var inte så taggad till att dra ut, och berit hade feber. Så vi stannade hemma och kollade på mongos i berits skolkatalog och poppade "pop gun" popcorn, hehe. Jag ger den kvällen fyra av fem möjliga toast. BENJAMIN!

Och idag var jag på grönan med några kompisar, hela dagen :O Jag åkte den nya berg-och-dalbanan Insane, och det var det äckligaste jag har åkt, bara så ni vet! Blev faktiskt lite åksjuk ett tag. Jag blev även tvingad att åka fritt fall och jag var så rädd så jag skakade, för allting som har någonting med höjd att göra är rena skräcken för mig. Och jag hatar när man kommit högst upp i tornet, kamerorna vecklas ut och vilken sekund som helst så vet man att de kommer att släppa och bara åka rakt ner i världens fart, och då känns de inte ens som att man sitter fast spänd längre. Då blundar jag alltid.



 


när jag vart lite åksjuk ett tag så fotade jag Insane, tänk att jag vågade åka den här saken!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0