"vet du inte vad bambuskörden är?"

godmorgon allihopa!
jag lever, ifall ni undrar. jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta gårdagen, den började lite segt men mot slutet spårade det ur lite. eller jag spårade inte ur, jag började längta efter sängen, det var viktor och hans kompis, förmodligen de två gladaste människorna jag sett. De fortsatte kvällen till 05 imorse medan jag avrundade vid 03. Vi började kvällen hemma hos viktors kompis som inte var sådär jätte livat kanske haha, men sen åkte vi till tyresö tills idas kompis, och där var det kanske 17 pers eller lite mer, och ida drog ganska tidigt vilket var tråkigt :( men sen kom jag,viktor och hans kompis in i en diskution med några andra killar, och så drogs det en massa torra skämt och helt plötsligt kom en kille in på bambu och att han skulle starta en bambu massproducering för att bambu växer en meter om dagen, det motsvarar typ några hundra miljoner meter om man väntar tills år 2020 räknade han ut haha. och så började alla prata om det och det var helt sjukt vad vi garvade! svårt att beskriva situtationen men jag hoppas ni förstår lite hehe.









Gårdagens outfit och frisyr, försökte ta en bild så man ser håret bra, jag var så nöjd, dock höll lockarna typ i en timme fast jag sprayade jätte mycket. brukar vara så när jag använder locktång i mitt hår. därför plattar jag hellre eller änvänder vågtången.

Kommentarer
Postat av: ida

hahaha porriga bilder xd

2009-05-23 @ 13:36:20
URL: http://idaschmidt.blogg.se/
Postat av: Bodil

Du måste göra som jag ida, sova med papiljotter och ha läggnigsvätska i. =)

2009-05-25 @ 00:04:32
URL: http://bodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0