7:e maj

de ringde från jobbet i eftermiddags och sa att de behöver folk på lördag, så nu jobbar jag fredag kväll och lördag eftermiddag. Imorgon jobbar det inga roliga människor, och victor är i slovenien, va fan man nu gör där? :P Men han skulle i alla fall ta med sig en sovenir. hihi.

Vi hade egen hårvård idag, och jag behövde inte göra nått med mitt hår så jag gjorde blonda slingor på emelie, på enda sidan huvudet blev det dock lite för varma guldiga slingor så vi fick dämpa det med en askig färg. För det är ju sånt som händer när man ljusar upp ett hår, då kommer massa röda,orangea och gula pigment fram som måste dämpas.

Jag såg ett SKETA snyggt linne på MQ efter skolan, ett turkost med blommor med korsade axelband och typ chiffong tyg, riktigt somrig!! Jag hade hundra spänn för lite på mig så jag ska köpa det i helgen. MÅSTE HAAAA!

Sen träffade jag Sandra och tränade! och så kom jag lagom hem till "hitta hem" det där programmet om hundstallet där alla hemlösa hundar hamnar, och jag blev så arg när man fick se att någon hade lämnat sin hund, en bulldog med två små valpar i en liten bur i flera dagar i en tom lägenhet så de höll på att hungra ihjäl, vilken hemsk människa gör en sån sak? vidrigt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0