tråkigt

tråkigaste helgen på länge, alla är borta :O Emma är i grekland, Ida är på nån fest?, Sandra pluggar, Berit är på match, Lukas är med anna, thomas är sjuk, oscar svarar inte, jesper är lat :P Jag får väl leka med syrran då! :P

Hade tänkt ha schlagerparty med berit :( buhu




igår fick jag veta (nu tänker jag inte säga namn för de kanske är känsligt :P) att för tre år sen var en killkompis till mig kär i mig, utan att jag märkte det :O men nu när jag tänker efter så visste jag egentligen det liksom, men ändå inte :P Han var ju liksom förlovad då och allt så  jag tänkte aldrig så ...och vi var jätte bra kompisar och pratade om allt, men sen pratade vi mindre och mindre med varandra för han typ inte hade tid, så jag tycker det är kul att vi börjat prata igen :) men hemsk att aldrig få säga liksom, för han sa ju det aldrig till mig :P

Kommentarer
Postat av: berit

meeeeeeen, jag vill ha schlagerkvälll med dig :) de va du som banga olgi :(

2009-05-16 @ 22:46:52
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0