stresstorsdag!

nu är jag skit stressad, imorgon ska jag redovisa ett arbete som inte är färdigt, det ska vara ett typ 20 sidor långt arbete om droger. Jag orkar inte, jag kan inte koncentrera mig när det är fotbollsparty i vardagsrummet, en hund som studsar en boll och en högljudd störande familj, jag hör inte mina egna tankar.

emma och jag blev så hungriga efter skolan (speciellt emma som hade en jobbig kund med mundiarré i fyra timmar) så vi gick och var onyttiga på donken. Jag har ingen motivation till att bry mig om vad jag äter, jag äter det jag känner för och tränar för att det är kul och det mår jag bra av.
Sen stressade jag iväg och hämtade min klänning som jag beställt från nelly. jag har provat den och den var väldigt skön så den ska jag ha imorgon kväll på idas och martins middag/fest. Vi ska vara där halv sex imorgon, jätte jobbig tid, för jag hinner inte hem imellan efter skolan så jag får byta om i skolan, tvätta håret och så där...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0