söndagskväll

jag mår konstigt, igår hade jag ont i halsen, och nu är de borta, nu har jag istället en snorig äcklig förkylning typ? och känner mig jätte varm. Vad är det med mig?

Kom hem för några timmar sen, var hemma hos en kompis, vi var uppe nästan hela natten och såg på filmer, bland annat "den nakna pistolen". Sen somnade vi runt fyra. På vägen hem kände jag mig svimfärdig för jag var så varm men nu känns de lite bättre när jag tagit en alvedon.

imorgon får jag lön, då ska jag betala min hårförlängningskurs och titta på lite nya kläder om jag orkar tänkte jag. Det vore bra att försöka spara lite också.

nej nu ska jag vila, vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: sandra

saknar dig bästis <3

2009-05-24 @ 22:55:50
URL: http://yll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0