soliga söndag!

fan vilket skönt väder det är, jag och syrran har stekt på ballen, men nu skulle hon iväg med mamma och handla något, och jag börjar jobba kl16-21 så jag ska snart duscha och fixa mig och gå. Jag är verkligen inte taggad för att jobba i det här vädret, jag skulle egentligen varit ledig idag men så ringde de från jobbet och jag kunde inte säga nej :P Hade ingen bra ursäkt..men det blir ju roligt sen när lönen kommer med lite extra mycket ;)

det är helt sjukt, inatt så ringde jesper mig (såg jag när jag kollade i min samtalslista) och jag har tydligen svarat och pratat i sömnen, jag trodde jag hade drömt det, för jag minns det bara lite svagt :P Det är lite läskigt, jag brukar skriva sms i sömnen också ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0