på min gård!



jävlar vad fint väder det är, sommaren kom fort! Jag hade tänkt att lägga mig och sola på balkongen men det går inte eftersom vi bor mitt emot en skola men 500 miljoner emosar som sitter utanför på gräset och spelar gitarr. Så man vill ju inte blotta sig där ...he. går endast på helger.

Min feber verkar gått över, tack vare att jag fick sova så länge och bra, trots min täppta näsa. dagens planer är inte så stora, en liten prommenad med wilma, sen vattengympa klockan 18:00. jag vet, jag borde inte träna nu, men jag har så ont i ryggen så jag måste. sandra var tvungen att plugga ikväll så jag får gå själv också, lite pinsamt, men de är ju bara 45 minuter så :P

Kommentarer
Postat av: sandra

JAG VILL JAG VILL JAG VILL! ORKAR INTE PLUGGA DET SUGER OCH DU SKA BARA VETA HUR MYCKET JAG SAKNAR DIG! (jag vet att jag skriver med stora bokstäver, det är det som är grejen)

2009-05-26 @ 14:08:35
URL: http://yll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0