onsdag 27:3 maj

Idag var det mammas tur att få lite hårvård, hon har en stor tendens att lätt bli gul i håret därför gjorde vi ingen färg (hon blir det även fast man tar den askigaste blonda färgen som finns, hon har för mycket varma pigment i sig själv) så vi gjorde bara slingor, för hon ville vara mer "vit" i håret. Sen eftersom hon röker så blir hon lite gul i luggen alltid så där får jag alltid göra extra många foliepaket. så är det om man röker hörni! Vi hann inte klippa så det ska jag göra hemma ikväll.

nu sitter jag och kollar på Top Model och väntar på att en kompis ska ringa. Sen ska vi nog ses. Annars händer det inte så mycket idag. fick reda på att Emma och jag får MVG på vårat arbete i "försäljning och service", det trodde vi aldrig eftersom vi missat så mycket och inte engagerat oss så mycket. Sen efter skolan sprang jag på en arbetskompis, Jonte (vi går på samma skola) det var tydligen hans sista lektion eftersom han tar studenten nu och på lördag är hans sista arbetspass, tråkigt! han verkar vara en trevlig kille som jag aldrig hann lära känna.




Kommentarer
Postat av: bodil

Vad kul att få se lite bilder på din mamma. Vad fin hon blev/är, Hälsa henne så mycket från mig.

2009-05-28 @ 14:20:12
URL: http://bodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0