nu har du satt din sista potatis i jordgubbslandet

min stora specialite är att blogga på kvällar eller nätter, jag är en sann kvällsmänniska, och på mornarna känner jag mig som en gammal hagga som druckit en hel sjuttis. helt ointressant men, nu byter jag samtalsämne hehe.

Det gick inget bra för mig idag i skolan, eller de gör de aldrig när jag måste jobba på docka. det tråkigaste jag vet, sönderklippta slitna dockor som ser likadana ut, tur att kunderna inte gör det då skulle det kännas väldigt enformigt att jobba som frisör hehe. Jag var på jakt med Ida på stan sen efter nån rolig somrig topp men åkte utan byte, men Ida hittade ett fynd på VILA. Ett korallfärgat linne som är jätte inne nu, jag skulle också vilja ha något i korall men jag är lite feg för sånna där starka färger, som korall, turkos, röd, etc.

och så var det kaos på jobbet, flera var sjuka så vi fick flytta våra raster tills innan kvällsrushen istället för efter då man är tröttast. Trots att vi var få så sålde vi ändå för 4000kr mer än beräknat och gick i vinst, så jag och de andra i köket fick en liten dusch av beröm.



min minipittbull! sitter och tittar på mig och suckar, "ska vi inte sova snart, jag vill grymta i mattes säng!"

Kommentarer
Postat av: berit

än en gång... hon får minsann heta ida,

din stropp ! :)

2009-05-20 @ 17:21:24
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0