kvällsinlägg

shoo.
varför har den här dagen varit så fruktansvärt lång? Och ändå känns de som att jag inte hunnit med sånt jag borde hinna med, som att ta hand om tvättberget som växer på mitt golv...

Jag hade en lektion idag, vi var fem pers i klassen där, meningslöst. Sen hälsade jag på morsan, hade hoppats luncha med henne men hon hade glömt sin telefon och redan gått på lunch så jag gick och lämnade tillbaka ett linne på MQ och köpte ett par jeans leggings på VILA istället. superfina och sköna.

När jag kom hem pysslade jag med en hemuppgift som  vi fick förut för vi var lediga, och vi skulle skriva ett CV då, som tur var hade jag ett gammalt CV sparat i datorn så jag uppdaterade det lite, så nu är det som nytt igen.

Sen blev det ett träningspass i vattnet med sandra, det behövde min rygg, och så fick jag ut all energi och stress innuti mig, jag måste träna annars mår min kropp jätte dåligt, jag skulle aldrig orka jobba annars eller stå och klippa. Jag får mindre ont i ryggen och inte huvudvärk lika ofta som förut för ett år sen,kanske lite mer.

Imorgon ska jag göra slingor på lillsyrran, hade tänkt mig att blanda blonda med chokladbruna, hon vill ju bli lite ljusare men inte för ljus. Vi får se imorgon, jag lägger upp en bild på resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0