köttfärs på bordet

mamma gnäller på att det är tacos över hela matbordet.. och att jag kör gaffeln "tjugo varv runt tallriken" så att maten ligger runt tallriken istället för på..ibland har hon roliga skämt :P

Idag kom Bodil! Jag gjorde henne lite ljusare med slingor i hätta och inte folie. Det underlättade eftersom den kvinnan har så TJOCKT hår. tjockare än en afroamerikan. men det är ett väldigt bra hår att jobba med, och öva på! Och jag klippte topparna lite, får inte klippa så mycket eftersom vi ska testa att sätta i löshår sen!







Och när jag trodde att jag skulle få gå hem lite tidigare och äta mat, då trängde brorsan på och insisterade på att få en make over.





här är han, som en ny man med den nya trendiga "smutsiga gruvarbetar looken"...dock skulle han behöva lite skägg!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Hej! jag lånade dina bilder och lade in på bloggen, och hänvisade till dig. Tack för idag!

2009-05-18 @ 23:37:14
URL: http://bodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0