guess who´s back, back again!

jo lilla jag. jag tycker jag förbättrat mig på att uppdatera i bloggen och skärpt mig, eller hur? ;)

onsdagar är så meningslösa, jag börjar halv elva och slutar halv tolv, oftast väldigt värdelöst att gå till skolan men jag gör det ändå, eftersom jag aldrig går på svenskan som jag älskar. men vad är det för mening när hon ändå sätter ig på arbetena som jag gör?

Jag var en sväng i sickla med mammi och syrran som letade efter en balklänning, men hittade inget kul, det var verkligen bara skit tråkiga klänningar. men jag köpte en concealer och mascara sen fick jag huvudvärk och ville hem. Det känns som att jag klagar väldigt mycket men jag har verkligen ingen bra vecka. Och konstant huvudvärk typ?

Dagens roligaste: vatten(kärring)gympa med sandra, ikväll var det extra kul när vi fick träna med "bananer" och flyta. hihi

Dagens tråkigaste: Moms räkning på försäljning&service med lilly. massa saker som inte vill in i min skalle.

Dagens muppigaste: Idas nya ragg i matsalen (what a body :O! :) plus en tant, tydligen en granne till mig(?) som gick och sjöng högt för sig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0