birdfight över ett fågelfrö...



asså jag drömde nått så sjukt inatt, om en kändis, vill inte säga vem för de blir så pinsamt haha :P Men jag drömde att allt var mörkt och de blåste ute, och så hörde jag massa ljud, bl.a min bror som sa massa saker fast de lät som han va långt borta och så var jag i mitt badrum med den här kändisen, fast inte i mitt badrum där jag bor nu, utan mitt gamla äckliga i gröndal. Och så satt vi i badkaret och helt plötsligt börjar kändisen blöda från rumpan, och så börja duschdrapperiet fladdra och så såg jag nåt som typ skulle föreställa ett spöke och sen dog kändisen och så kom min min bror in, och så blev allt ljust igen. jag fattar ingenting haha? jag har haft väldigt mystiska drömmar den senaste tiden, så jag sover skit dåligt för jag drömmer sånna här sjuka saker :D Inte konstigt att man får höra att man ser trött ut i skolan, haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0