2 maj - lugn lördag

hej hopp. idag har jag inte gjort ett skit, eller nästan inte ett skit. Har varit på apoteket, sen sydde jag ett trasigt linne och gick vid hamnen med vovvis. Har haft en lite smygande huvudvärk sen i morse, plus att jag ska jobba imorgon så de ger mig anledning att slappa. weeei. Jag har knappt varit hemma under hela april under helgerna eller kvällarna så de är så fucking skönt. Låg nyss i solen med en tidning och en skål med nachos och tyckte lite sådär synd om viktor som var tvungen att jobba idag, stackarn, haha.

Var lite ledsen imorse, på en person, det är så mycket blandade känslor som jag inte kan styra över, varför ska det vara så svårt?



There must be another way
Cause I believe in taking chances
But who am I to say what a girl is to do?
God I need some answers



Kommentarer
Postat av: sandra

Finns alltid bästa vän<3

2009-05-03 @ 20:18:15
URL: http://yll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0