min fot har somnat

vet ni? Jag känner mig helt oinspirerad till att blogga. Min bloggdesign behövs göras om, och jag behöver något som gör mig mer motiverad att blogga. hmm. Ja vad ska ja berätta? Erik är nu i karibien och seglar tills studenten, Brorsan sticker iväg till London på fotbollsresa, och jag praktiserar vidare på salongen med en ny praktikant, Alexandra, tre år äldre än mig, har en annorlunda dialekt, men väldigt trevlig. Dagarna flyger iväg. och jag ska jobba mycket i vår och hela sommaren, så just nu blir det inte så mycket nöjen. Men det blir ju kul att jobba när man har roliga arbetskamrater. Jag får se fram emot en vild höst, då jag har massa pengar att spendera, och blir myndig.


Jag måste påminna er om att jag gärna vill ha modeller till salongen, jag utför alla behandlingar(klipp,färg,slingor,toning) så om ni känner för en hair make over eller vad ni nu är intresserade av så säg till! klippningar är gratis och färg betalarna ni endast bara för inköpspriset, dvs 100kr per tub.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle inte kunna fläta fast löshår om man köpt löshåret innan ? (:

2009-03-15 @ 22:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0