fredag

så var det fredag igen, fan va skönt! skönt med en liten lugn fredag med vovven efter en dag som denna, fick stressa hem också eftersom syrran sket i att åka hem och gå ut med hunden, fast hon slutade tidigast liksom! så min älskling fick sitta hemma och vänta alldeles för länge :( Så nu sitter vi här och käkar ahlgrens bilar för jag fick sånt sockersug...:P Så vad händer i helgen då? Jo jag ska kolla på oscars hockey match med ida s, ska bli väldigt spännande, eftersom det är en överraskning, och det kan jag säga eftersom jag vet att han inte läser min blogg :p Sen så har vi även besök av min syrras kille från göteborg hela helgen. Och sen så ska jag på middag hos emma i norrtälje imorgon, och jag hoppas att Ida kan hänga på, för annars kanske alla norrtälje bor äter upp mig :O Sen snackade johan om nån fest men de får vi se, men de lär nog inte hinnas med. Vad ska ni göra då? någon som ska göra något roligt?  KOMMENTERA


jag saknar min tjockis bror, de trodde jag inte att jag skulle hinna göra på sån här kort tid :p senaste nytt är att han besökte en pub/nattklubb igår, jag fortsätter att underätta er om hans resa när jag vet mer :p Men på söndag när han kommer kan vi sjunga "jag har en fråga som kräver en svar" igen.  vi har blivit hjärntvättade med tingeling.

Jag har en inlägg som kräver en svar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0