halv åtta hos emma

oj oj oj, nu har jag så mycket att dela med mig med er om igår ikväll, det var det roligaste på länge, emma hade middag hemma hos sig och hon hade fixat skit god mat, bakpotatis med skagenröra och sallad, och till efterätt kladdkaka. först så satt vi mest och snackade allihopa, åt och drack, sen utbröt ett kladdkake krig mellan emma och ante, ante smetade ner hela emmas ansikte med både grädde och kladdkaka och de flög smet och kladdades på väggar och golv, vi skrattade så vi grinade och sen blev det lugnt ett tag och vid tolv slaget drog alla hem utom sandra (olsson) och jag. och då satt vi igång vattenpipan och fyllde den med vatten, mjölk och malibu samt tobak med kaffe smak, och där satt vi som höga hjärndöda höns och pratade om massa roligt och gapskrattade och bara var väldigt okvinnliga! Vid fyra tiden somnade vi och då var vi helt utslagna. och nu känner jag mig ganska sliten efter fredagens och lördagens festande. crap.




såhär kan ett kladdkakekrig se ut :D



den enorma snoppliknande moroten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0