somewhere far along this road you lost your soul to a man so heartless

nu ligger jag här i min säng, och känner mig lite sisådär avundsjuk på erik för att han får vara i karibien i tio veckor, jag skulle också bara vilja åka iväg någonstans väldigt länge, för jag är så trött på sverige och komma tillbaka typ ett halvår senare pigg och fräsch med massa energi. brun och som en helt ny människa utan problem. Det är så skönt att ha hund vid sånna tillfällen då man känner sig lite nere, för wilma är alltid så glad när jag kommer hem, oavsett om jag varit borta i fem minuter eller en hel dag. men sen är det såklart lite hjärtekrossande att stänga dörren och gå till skolan,  när wilma sitter på hallmattan med huvudet nere och darrar. 

jag är tydligen ledig imorgon vilket jag hade glömt bort helt, då ska jag passa på att ha en dag med shopping med syrran, jag ska titta efter ett par byxor, mina favorit jeans har gått sönder, det är två stora hål i skrevet, så nu måste jag hitta ett par nya favoriter.

Jag fick en snilleblixt idag på spinningen, plötsligt fick jag en bild upp i skallen av kenny starfighter, så jag var tvungen att ringa emma och berätta om min fantastiska idé, så det blir kenny starfighter på fredag med sushi med emma och sandra O, och jag hoppas Ida hänger på, för hon vill nog icke missa en till tjejkväll utan dess like igen :P jag kanske ska formulera mig såhär istället : IDA DU FÅR INTE MISSA KENNY STARFIGHTER!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0