"i have a dream. What? to have a dream" ...

Igår såg jag på¨"semestersvenskar" och då insåg jag att jag har en till dröm att lägga till i min lista, nämligen RESELEDARE, vore inte det mysigt? att ligga på någon strand i thailand och låtsats jobba. Det blir ett perfekt jobb för mig när min rygg inte pallar för mer frisörarbete. Och jag kom just på att jag har prov i mörkarefärgning imorgon, så jag ska bara läsa igenom mina papper, men annars kommer jag ihåg det mesta.


idag började jag tolv, och hade en kund som jag klippte och färgade brynen på, sen slutade jag och gick och tränade med bästis<3 Spinning i 45 min vilket var skit jobbigt eftersom jag var så fucking kissnödig...:P Och nu har jag bara nördat little britain (min favorit serie).

Och såhär ser de närmsta dagarna ut i min kalender:

Fredag: Bodypump 07:00. Bad med klassen på eriksdalsbadet 8:00. Färgprov. Slutar halv fem.

Lördag: Luncha med Ida och Emma (sushi=me loves). Chillkrök hos Sebbe, med några gamla homies.

Söndag: Träna med Sandra

Måndag: brorsan fyller 19, svulla tårta och bullar, mums :P Praktik 10:00-18:00 Färga syrran. (Klippa brorsan?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0