finns i mina drömmar, tusen och en natt, väcker mina känslor

holi boli. jag är tillbaka. jag har haft en fantastisk dag. Förutom imorse då jag kom försent till gympan då vi hade beeptest, vilket gick mycket sämre än förra terminens. whatever. sen var vi på färgkurs hos wella, tre timmar långt med bara massa teori som ska hjärntvättas. De mesta hade vi redan pratat om i skolan, förutom ljusfärgning, så det var intressant. Sen var jag med Ida och Emma, och vi shoppade, jag hittade bara en tröja, men Emma massor, och Ida en skruv...:p och på tunnelbanan klev de på en kärring i 80års åldern som predikade och skrek och sprang fram och tillbaka i en djurgårds mössa, hon måste ha varit hög på något..förutom gud.

efter vår trevliga tunnelbanefärd, åt vi sushi vid hötorget, jävligt gott men dyrt! Emma lärde mig äta med pinnar, eller gjorde i alla fall ett tappert försök för alla mina bitar gick ju sönder..och hennes simmade i soja medan Ida funderade på hur det skulle kännas att äta en hel klick med wasabi :)

Sen blev det kenny starfighter för oss, and I LOVED IT, den hade det mesta för att jag skulle skratta, torr humor, hockeyfrillor, löjliga silverdräkter, bra skådisar och 90-tals känsla. Tack tjejor för en underbar kväll! det får vi snart göra om :)

På söndag ska jag på en hårförlängningskurs, det ska bli kul, bara jag inte går vilse som jag alltid gör när jag ska hitta till något jag inte känner till...

Nu ska jag gosa med vovven, solong suckers!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för kurs?:) genom skolan?

2009-03-28 @ 09:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0