16 mars

här sitter jag nu och kollar på nyheterna om yosef fritzl rättegången,han gick runt med en bok framför ansiktet, löjligt tycker jag, han har ju redan publicerats på bild i varenda jävla tidining i världen. Alla vet hur han ser ut. ussssch!

Idag fyller min storebruur 19 år, tänk att han blivit så stor och vuxen, känns som att det var igår vi satt och kastade lego på varandra. Av mig fick han den perfekta presenten som jag hittade av en slump, när jag hade gett upp om att hitta något att ge, ett dataspel s.k "Hajen" baserat på hajen filmerna, riktigt läskigt och roligt spel, man kan äta människor i det :D Vilken lycka hehe. Sen kom han förbi på lunchen på salongen och jag klippte honom och bjöd på godis. Sen kom min rabies syrra och jag gjorde blonda slingor så det var vad jag gjorde på praktiken idag.


Nu ska vi snart fira med tårta och fika! jag är inte ett så jätte stort fan av tårta men jag får väl tvinga i mig lite..hah!


Imorgon ska jag, sandra (och kanske syrran) simma, då blir det premiär för min fula badmössa, om jag nu vågar bära den :P Jag får tänka mig tanken att badmössa är sexigare än grönt hår :P




Kommentarer
Postat av: Sanna

Blir håret grönt av klor?

2009-03-17 @ 22:38:19
URL: http://goasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0