när man inte har några egna idéer att skriva om kopierar man en sån här lista

Dagens frisyr: trist och uppsatt i brist på fantasi
Dagens smink: vardagligt
Dagens klädsel: jeans, linne, blus, stövlar och skinnjacka.
Dagens händelse: Kenny begins med tjejerna hihi
Dagens planer: bio och middag ;D
Dagens vill ha: massa kärlek från min vovve
Dagens saknad: min käre vän oscar, en gangster från tyresö.
Dagens drog: little britan, hela dan varje dag
Dagens tråkigaste: våren försvann ännu en gång, i en äcklig snöstorm
Dagens roligaste: jag sköt ett majskorn i matsalen på en tjej...
Dagens finaste: Emma var harry potter...
Dagens måste: rensa dammråttor i mitt rum, men de får bli nästa år..
Dagens dricka: för mycket cola iaf!
Dagens köp:  en tröja från gina, sushi och äckligt godis (enligt emma och ida:P)
Dagens mat: onyttig
Dagens kärlek: wilma och emma och ida :)
Dagens mående: happy
Dagens låt: bonka bäver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0