just my luck

när jag gick från tvärbanan hem, så började det snöa lite smått, sen blev det helt plötsligt till en jäkla snöstorm på en minut, sen blev det typ en snö tornado runt mig och när jag kom hem hade jag en hög med snö i håret. jag såg ut som jag hade teleporterat mig från istiden. Sen blev det såklart soligt när jag klev innanför dörren.

anyway, i skolan gick det jätte bra för mig idag, min kund vart super nöjd, jag fick beröm för att jag var duktig på att massera och för min föning. vilket var trevligt, för hon var annars en sån där tyst kund, som bara markerar att hon inte vill prata med att svara "ja" eller "nej" på alla frågor. men och andra sidan så blir jag mer fokuserad när jag jobbar tyst, annars kan jag jobba rätt långsamt om jag sitter och pratar samtidigt. Jag vet inte vilken typ av kund som är jobbigast att ha, antingen en sån som pratar oavbrutet, som man måste anstränga sig för att orka lyssna på, som kan dela med sig av för mycket saker, eller en som sitter helt tyst och sen när man är helt klar säger att man kan klippa lite mer, och så får man börja om hela klippningen igen. Vi diskuterade det lite idag, jag och mina homies, (frisörkamrater xD).

sen svängde jag förbi mamma en stund och la undan lite kläder, ett par jeans, tre hotpants och en bh. Söta våriga smaskiga saker som jag bara MÅSTE ha!

nej nu har jag inte tid med er, jag ska gå och leka med sandra. puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0